piątek, 31 marca 2017

Powrót i recenzja :)

Zmiany, zmiany :) Tyle się ostatnio dzieje, że zupełnie zaniedbałam bloga :( Dzieci rosną, czas się nie wydłuża, na wszystko go brakuje... Ale już wracam, przede mną do nadrobienia kilka recenzji, od jednej dziś zacznę :) Zdecydowałam się opisać przy moim powrocie właśnie te, gdyż zrobiły na mnie niesamowite wrażenie :) Krem do pielęgnacji biustu Mamas oraz maska do włosów z olejkiem arganowym GlySkinCare.
Pierwszy z nich polecam szczególnie świeżo upieczonym mamom, które pragną w trakcie karmienia piersią (i nie tylko) zadbać o ten nasz kobiecy atrybut :) Krem ujędrnia, nawilża i zapobiega rozciaganiu się skóry, dzięki czemu nasze piersi będą zadbane i zminimalizujemy ryzyko "oklapnięcia" :) Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej ani mokrej warstwy, ładnie się rozprowadza ma neutralny zapach.
Więcej informacji znajdziecie tutaj http://mamas.com.pl/produkt/krem-do-pielegnacji-biustu Drugi produkt to Maska do włosów z olejkiem arganowym :) Jak dla mnie musthave każdej z nas. Włosy po niej sa pięknie nawilżone, miękkie i lśniące. Nie przetłuszczają się tak szybko jak po innych kosmetykach do pielęgnacji. Mi je włosy są trudne w pielęgnacji. Wysuszone końcówki, regularnie farbowane, od czasu do czasu suszone suszarką, prostowane prostownicą a przy skórze przetłuszczające się. Nakładam maskę na końcówki włosów przy każdym myciu i po kilku minutach spłukuję a raz na jakiś czas zostawiam na dłużej. Efekt jest naprawdę wow.
Więcej informacji znajdziecie tutaj :) http://glyskincare.eu/index.php?page=4&con=47&lang=pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz